Pratbyrån.se

Gå tillbaka   Pratbyrån.se Klassiker Av plankan
Registrera FAQ Medlemslista Dagens inlägg Sök   Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-02-20, 08:50   #98201
skorpan
Totalpratare

skorpans avatar

skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.

Citat:
Ursprungligen skrivet av CatWoman Visa inlägg
nja, lite mer snö än normalt denna morgon
Det förstås, men jag menar Khaffandet.
skorpan is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 08:51   #98202
skorpan
Totalpratare

skorpans avatar

skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.

Citat:
Ursprungligen skrivet av progg Visa inlägg
g’morn...
Guu så pigg du e
Gammal 2007-02-20, 09:05   #98203
pirre
MotorkunnigStyrmansKock

pirres avatar

pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Ja mer kaffe snart. Skall lämna bilen en stund till Michelsen. Hittade lite fel.
Skit också. Hade tänkt ta mig norröver för att träffa krassliga morsan.
Passa på när sonen är hemma som kan ta hand om djuren ( sportlov )
pirre is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 09:08   #98204
Pelle Sanslös
Pontonförnicklare

Pelle Sanslöss avatar

Pelle Sanslös har slagit av sin Kharma

Idag är det fettisdagen, så nu kan ni glufsa i er era tjocksmockar!
Pelle Sanslös is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 09:14   #98205
skorpan
Totalpratare

skorpans avatar

Jag tänker äta en kanelbulle.
Gammal 2007-02-20, 09:21   #98206
pirre
MotorkunnigStyrmansKock

pirres avatar

pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Jag skall få gratinerad Chevre med honung snart. Helt OK frukost
Gammal 2007-02-20, 09:25   #98207
Evaelisabet
Totalpratare

Evaelisabets avatar

Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av pirre Visa inlägg
Jag skall få gratinerad Chevre med honung snart. Helt OK frukost

Dregel, slurf, mums, avundsjuk, vill smaka!!!!!!!
Evaelisabet is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 09:27   #98208
pirre
MotorkunnigStyrmansKock

pirres avatar

Citat:
Ursprungligen skrivet av Evaelisabet Visa inlägg
Dregel, slurf, mums, avundsjuk, vill smaka!!!!!!!
De är bara att hoopa in i Jeepen och dra söderut
Gammal 2007-02-20, 13:38   #98209
Foz
3

Fozs avatar

Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.

Citat:
Undrar vad Japanerna tänkte när de blev bjudna på Blodpudding, surströmming och hembrändt ?
Jag läste i DN en gång om en tillställning där en japan blev tillfrågad om vad han tyckte om det svenska smörgåsbordet och han svarade "Very interesteing" - svenskan tittade då på hans tallrik och där hade han sill, köttbullar och jordgubbar...
Foz is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-20, 14:01   #98210
Troca
Totalpratare

Troca har slagit av sin Kharma

Citat:
? det tar 60sekunder från väst till öst Railay om man promenerar
Det tog lite langre td for jag gick fel hall...Jag hamnade pa Phangan Bay eller vad det heter..
Troca is offline   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:05.

mer eller mindre i alla fall...

Drivs med: vBulletin Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Default Style ported by: Pratbyrån © 2005-2007