Pratbyrån.se

Gå tillbaka   Pratbyrån.se Klassiker Av plankan
Registrera FAQ Medlemslista Dagens inlägg Sök   Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-02-18, 23:49   #98091
Foz
3

Fozs avatar

Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.

suck
Foz is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-19, 00:08   #98092
Desolator
"Not bloody likely."

Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

nepp, pratisar.. nu ska det sovas så min sabla förkylningstjofräs dör ut nån gång.

g'nite!
Desolator is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-19, 00:17   #98093
Magnus Krantz
Klättermus

Magnus Krantzs avatar

Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Fan, jag tänkte ju gå och lägga mig i tid! Nu har det blivit för sent för det...

Nå, god natt!
Magnus Krantz is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-19, 01:09   #98094
orat
Pimpad

orats avatar

orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Lämna mig här bara, skitstövlar.

<insnärjd i tråden>
orat is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-19, 04:30   #98095
Troca
Totalpratare

Troca har slagit av sin Kharma

GOOOOD Morgon Sveriges finest!
Har erbjuds 32 gradig varme och en stralande sol efter gardagens korta skyfall
Troca is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-19, 07:22   #98096
William
Järnas Allfixare

Williams avatar

William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

God Morgon!
Minus 3,6 grader just nu.
William is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-19, 07:49   #98097
Magnus Krantz
Klättermus

Magnus Krantzs avatar

Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

God morgon!
Magnus Krantz is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-19, 08:04   #98098
micke
Plankare

mickes avatar

micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.micke har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

ussare kvanting!
micke is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-19, 08:05   #98099
CatWoman
Snurrbefriad MacRocker

CatWomans avatar

CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Jag som yppar det mesta här glömde en sak igår. Min bil började låta illa igår när jag svängde in på parkeringen hemma efter jympan. Nåt skrapande/gnisslande/skärande ljud, svårt att förklara. Trodde nåt hade lossnat under o skrapade i marken, men det hade det inte.

Så jag var ju inte säker på att jag skulle komma till jobbet imorse. Letade rätt på mitt "assistans-nummer" till försäkringsbolaget ifall jag skulle få stanna på vägen. Men den lät inte längre! Jag kom till jobbet. Kan varit nåt som fryst eftersom jag tvättade bilen igår och det hade blivit minusgrader medans jag tränade. Märkligt var det iaf.

Nu sitter jag o väntar på att ringa banken, kom på att jag kanske behöver lånelöfte inför budgivningen. Tur att man känner sin bankman privat, nemas problemas!
CatWoman is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-19, 09:00   #98100
orat
Pimpad

orats avatar

orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av CatWoman Visa inlägg
Jag som yppar det mesta här glömde en sak igår. Min bil började låta illa igår när jag svängde in på parkeringen hemma efter jympan. Nåt skrapande/gnisslande/skärande ljud, svårt att förklara. Trodde nåt hade lossnat under o skrapade i marken, men det hade det inte.

Så jag var ju inte säker på att jag skulle komma till jobbet imorse. Letade rätt på mitt "assistans-nummer" till försäkringsbolaget ifall jag skulle få stanna på vägen. Men den lät inte längre! Jag kom till jobbet. Kan varit nåt som fryst eftersom jag tvättade bilen igår och det hade blivit minusgrader medans jag tränade. Märkligt var det iaf.

Nu sitter jag o väntar på att ringa banken, kom på att jag kanske behöver lånelöfte inför budgivningen. Tur att man känner sin bankman privat, nemas problemas!
Du kanske råkade få in T***s L***n på bilradion? Det kan låta riktigt illa.
orat is offline   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:32.

mer eller mindre i alla fall...

Drivs med: vBulletin Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Default Style ported by: Pratbyrån © 2005-2007