Pratbyrån.se

Gå tillbaka   Pratbyrån.se Klassiker Av plankan
Registrera FAQ Medlemslista Dagens inlägg Sök   Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-02-03, 16:30   #97101
skorpan
Totalpratare

skorpans avatar

skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.

Åka linbana, kan det vara nå't?
http://www.linbanan.com/Linbanan.html
skorpan is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-03, 16:36   #97102
Desolator
"Not bloody likely."

Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av skorpan Visa inlägg
åka till libanon?
Desolator is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-03, 16:40   #97103
skorpan
Totalpratare

skorpans avatar

skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.

Citat:
Ursprungligen skrivet av William Visa inlägg
Går omkring och känner mig småfrusen fast vi har +22° inne.
Håller du på att bli sjuk?
Jag har varit trött hela dagen, trött nu med, trots timmen i e.m.
När du säjer det, jag småfryser oxå
Jag arbetade nog för hårt igår.Bar tunga grejor i regnet.
Drar snart filten över huvudet igen.
skorpan is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-03, 17:52   #97104
Desolator
"Not bloody likely."

Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Desolator har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

...jahopp.... *rullar tummar*
Desolator is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-03, 17:53   #97105
Troca
Totalpratare

Troca har slagit av sin Kharma

Jah....
*suck*
Troca is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-03, 17:55   #97106
William
Järnas Allfixare

Williams avatar

William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Drar snart filten över huvudet igen.
Det gör du rätt i, var rädd om dig.
William is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-03, 18:38   #97107
Foz
3

Fozs avatar

Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.

Citat:
Ä vaffaaaan - 0918 är juh låååångt uppe i landet, juh!
Foz is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-03, 18:55   #97108
CatWoman
Snurrbefriad MacRocker

CatWomans avatar

CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Tillbaka hemma efter tur på stan. Fick allt gjort som jag hade tänkt mig. Ont i fötterna av allt traskande i nya stövlar, blåsor på lilltårna. O så var det Dirty Dancing på teven, inte illa Den har jag ju aldrig sett förr

Snart kommer stora dottern hem o kollar melodifestivalen med mig. Det är ju faderns helg, men de är hos farmor eftersom fadern har brutit benet, klantskallen, så han kan inte köra sina 30 mil o hämta dem. Imorrn tar jag med dem till mina föräldrar för att fira min mors födelsedag, sen får de sova hos mig. Farmor ska ju hjälpa mig på torsdag när jag ska ha fuffens för mig
CatWoman is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-03, 20:10   #97109
CatWoman
Snurrbefriad MacRocker

CatWomans avatar

CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av Magnus Krantz Visa inlägg
Oh, Adium 1.0 släppt ser jag!
<uppdaterat>

fin, fint!
CatWoman is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-03, 21:42   #97110
Tubros
Totalpratare

Tubross avatar

Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Tubros har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av CatWoman Visa inlägg
<uppdaterat>

fin, fint!

Kanske borde ta fram mac:en ur flyttlådan
Tubros is offline   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:03.

mer eller mindre i alla fall...

Drivs med: vBulletin Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Default Style ported by: Pratbyrån © 2005-2007