Pratbyrån.se

Gå tillbaka   Pratbyrån.se Klassiker Av plankan
Registrera FAQ Medlemslista Dagens inlägg Sök   Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-09-18, 22:09   #88101
nixon™
Semesterproffs

nixon™s avatar

nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av kustis
Imorgon ska jag sätta dit skumma chaffisar
Ska bli superkul....ohederlighet skall bestraffas....hehe....

Du får berätta mer i morgon…
nixon™ is offline   Svara med citat
Gammal 2006-09-18, 22:10   #88102
nixon™
Semesterproffs

nixon™s avatar

nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.nixon™ har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av Desolator
Hur sätter man på skumma chaffisar?

nixon™ is offline   Svara med citat
Gammal 2006-09-18, 22:12   #88103
kustis
Pratare

kustis är förmårrat trevlig!kustis är förmårrat trevlig!kustis är förmårrat trevlig!kustis är förmårrat trevlig!kustis är förmårrat trevlig!

*haha*

ni är bra roliga ....
kustis is offline   Svara med citat
Gammal 2006-09-18, 22:32   #88104
Pelle Sanslös
Pontonförnicklare

Pelle Sanslöss avatar

Pelle Sanslös har slagit av sin Kharma

Jag sket ner mig nyss, rejält. Visste inte att jag spelade musik med AirTunes och att stereons volymratt stod på kl 3 sedan i lördags. Det brakade till ordentligt när jag satte igång förstärkaren.
Pelle Sanslös is offline   Svara med citat
Gammal 2006-09-18, 22:56   #88105
apple4ever
Storpratare

apple4evers avatar

apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.apple4ever är för bra för att vara sann.

Citat:
Ursprungligen skrivet av Pelle Sanslös
Jag sket ner mig nyss, rejält. Visste inte att jag spelade musik med AirTunes och att stereons volymratt stod på kl 3 sedan i lördags. Det brakade till ordentligt när jag satte igång förstärkaren.
Blev det stinkande musik då eller? *bonna-dans*
apple4ever is offline   Svara med citat
Gammal 2006-09-18, 23:26   #88106
Magnus Krantz
Klättermus

Magnus Krantzs avatar

Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Dags att sova...

God natt!
Magnus Krantz is offline   Svara med citat
Gammal 2006-09-19, 00:14   #88107
Foz
3

Fozs avatar

Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.

Bafför det får jag oxå säga godnatt och visa min nya avatar: MARVIN!
Foz is offline   Svara med citat
Gammal 2006-09-19, 01:02   #88108
orat
Pimpad

orats avatar

orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av Foz
Bafför det får jag oxå säga godnatt och visa min nya avatar: MARVIN!
Det där är inte Marvin. Det där är ett uselt filmbolags usla rendering av honom, använt inför en skitdålig filmatisering av Boken.
orat is offline   Svara med citat
Gammal 2006-09-19, 06:49   #88109
Foz
3

Fozs avatar

Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.

Gomorron! Tack för den upplysningen. Men var hittar jag nu min kopias porträtt i rätt, av LGTG-läsare - godkänt utförande? Jag har aldrig sett filmerna eftersom de oftast är sämre än förlagan. Undantaget Mannen utan ansikte, där filmen avviker helt från boken och är mkt bättre, fast fel, trots en träig Mel Gibson i huvudrollen. Vad kunde inte Anthony Hopkins gjort av den rollen...

LGTG - har börjat friska upp minnet genom att läsa boken på nytt. Dock upptäckte (och kom jag ihåg) att jag vid en röjning slängt pocketversionerna - de var utslitna - och nu bara har den samlade editionen för över hamlkilot, ingen man läser belkvämt i sängen. får rassla iväg och köpa nya pocket. Däremot minns jag inledningskapitlen, ord för ord.

Senast redigerad av Foz den 2006-09-19 klockan 06:58.
Foz is offline   Svara med citat
Gammal 2006-09-19, 08:22   #88110
Troca
Totalpratare

Troca har slagit av sin Kharma

Citat:
Ursprungligen skrivet av orat
Det där är inte Marvin. Det där är ett uselt filmbolags usla rendering av honom, använt inför en skitdålig filmatisering av Boken.
Precis. Det jag sett av trailers har inte infriat mina förväntningar på hur figurerna ser ut, allra minst Zaphod. så jag undviker att se filmen.
Arthur ligger ganska nära. Ford var inte mörkhyad i mina böcker.
Troca is offline   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:05.

mer eller mindre i alla fall...

Drivs med: vBulletin Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Default Style ported by: Pratbyrån © 2005-2007