Pratbyrån.se

Gå tillbaka   Pratbyrån.se Klassiker Av plankan
Registrera FAQ Medlemslista Dagens inlägg Sök   Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-07-30, 16:28   #129211
Cygni
Totalpratare

Cygnis avatar

Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.

Intärrnätt (Tele2)har varit utslaget i nästan 2 dagar här i Skåne. Det är nästan som att få högerbenet avkapat. Tusan vad beroende man blir.
Nu fick en del indrivare vänta på sina pengar när man inte kommit åt Banken.
Cygni is offline   Svara med citat
Gammal 2010-07-30, 16:28   #129212
Kjell Krage
Veteranpratare

Kjell Krages avatar

Kjell Krage är på väg uppåt.

Citat:
Ursprungligen skrivet av Cygni Visa inlägg
Intärrnätt (Tele2)har varit utslaget i nästan 2 dagar här i Skåne. Det är nästan som att få högerbenet avkapat. Tusan vad beroende man blir.
Nu fick en del indrivare vänta på sina pengar när man inte kommit åt Banken.
Tele2, är du förvånad?
Kjell Krage is offline   Svara med citat
Gammal 2010-07-30, 16:32   #129213
Cygni
Totalpratare

Cygnis avatar

Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.Cygni är för bra för att vara sann.

Citat:
Ursprungligen skrivet av Kjell Krage Visa inlägg
Tele2, är du förvånad?
Två ggr har det legat nere i år. Annars aldrig under alla år jag haft det (11 år närmare bestämt, med ett litet uppehåll för Tiscali som sedan blev Glocalnet som sedan blev Spray).
Cygni is offline   Svara med citat
Gammal 2010-07-30, 16:53   #129214
orat
Pimpad

orats avatar

orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.orat har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av William Visa inlägg
Ganska lång stund tycker jag, för jag har hunnit med en lätt lunch också.
Jag är nog snart ikapp dig.

<funderar på att ta en snuslunch idag>
orat is offline   Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 08:30   #129215
William
Järnas Allfixare

Williams avatar

William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Inte många inloggade så jag loggar ut igen. Vad är det med folk, sover dom halva dagen?
William is offline   Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 08:35   #129216
pirre
MotorkunnigStyrmansKock

pirres avatar

pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Inte många inloggade så jag loggar ut igen. Vad är det med folk, sover dom halva dagen?

Jag har khaffat, läst DN och annat på nätet, kört en runda, handlat.
Gjort omelett med ostronskivling och bacon
Läst en massa mail, glott på hemsidor. Skrivit på PB
pirre is offline   Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 10:28   #129217
Foz
3

Fozs avatar

Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.

Graffiti i t-banan
Bifogade miniatyrer
Klicka på bilden för en större version

Namn:  graffitti P1070481.jpg
Visningar: 2
Storlek:  82.3 KB  Klicka på bilden för en större version

Namn:  graffitti P1070480.jpg
Visningar: 4
Storlek:  77.5 KB  
Foz is offline   Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 10:34   #129218
magnur
Totalpratare

magnurs avatar

magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.magnur har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Jag har besök. Då hinner jag inte sitta vid datorn.
magnur is offline   Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 10:54   #129219
Kjell Krage
Veteranpratare

Kjell Krages avatar

Kjell Krage är på väg uppåt.

Det är väl inget att babbla om att man har besök, det har jag också.
Fruntimmersbesök serru.
Bifogade miniatyrer
Klicka på bilden för en större version

Namn:  P1030202.jpg
Visningar: 10
Storlek:  58.0 KB  

Senast redigerad av Kjell Krage den 2010-07-31 klockan 11:03.
Kjell Krage is offline   Svara med citat
Gammal 2010-07-31, 11:00   #129220
pirre
MotorkunnigStyrmansKock

pirres avatar

pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av magnur Visa inlägg
Jag har besök. Då hinner jag inte sitta vid datorn.
Har du gömt dig på muggen för att skriva det där
pirre is offline   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:11.

mer eller mindre i alla fall...

Drivs med: vBulletin Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Default Style ported by: Pratbyrån © 2005-2007