Pratbyrån.se

Gå tillbaka   Pratbyrån.se Klassiker Av plankan
Registrera FAQ Medlemslista Dagens inlägg Sök   Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-10-20, 17:42   #108101
pirre
MotorkunnigStyrmansKock

pirres avatar

pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Snabbt
pirre is offline   Svara med citat
Gammal 2007-10-20, 17:46   #108102
pirre
MotorkunnigStyrmansKock

pirres avatar

pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.pirre har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Inte Stort men liten yta Totalförnimmelse
Gammal 2007-10-20, 18:22   #108103
CatWoman
Snurrbefriad MacRocker

CatWomans avatar

CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.CatWoman har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av CatWoman Visa inlägg
-Satt på ett klistermärke på bagageluckan (som jag köpte för 3 månader sen)
Ja, jag ser mitt syftningsfel. Det var alltså klistermärket jag köpte för 3 mån sen, inte bagageluckan
CatWoman is offline   Svara med citat
Gammal 2007-10-20, 18:24   #108104
pirre
MotorkunnigStyrmansKock

pirres avatar

Tror jag skall bjuda Pladask på en resa. Hon verkar kul
Gammal 2007-10-20, 21:40   #108105
Iprenmannen
Totalpratare

Iprenmannens avatar

Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Promenerar inte Stockholmare? Idag när jag skulle till Fatburs brunnsgata, så steg jag av vid Mariatorget. Sträckan är mindre än 1 km. Först frågade jag ett fruntimmer om vägen, hon sa, det är långt att gå och pekade åt vilken riktning jag skulle gå. Några hundra meter senare frågade jag en gubbe samma sak, och ha sa samma sak, att det är långt att gå och hänvisade till bussen. Åkte hem gjorde jag från Södra Station, vilket var mkt smidigare.
Iprenmannen is offline   Svara med citat
Gammal 2007-10-20, 21:47   #108106
Foz
3

Fozs avatar

Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.

Vad var det för ölprovning när du kan skriva efteråt? Har du inte läst Piraten?
Foz is offline   Svara med citat
Gammal 2007-10-20, 21:58   #108107
Iprenmannen
Totalpratare

Iprenmannens avatar

Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Iprenmannen har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av Foz Visa inlägg
Vad var det för ölprovning när du kan skriva efteråt?
Det var ingen ölprovning, det var tävling.
Gammal 2007-10-20, 23:55   #108108
Exodus
Gipskatta

Exoduss avatar

Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Exodus har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Nu ekar det rätt bra härinne...hello! Is anybody in there?
Exodus is offline   Svara med citat
Gammal 2007-10-20, 23:58   #108109
Iprenmannen
Totalpratare

Iprenmannens avatar

Citat:
Ursprungligen skrivet av Exodus Visa inlägg
Nu ekar det rätt bra härinne...hello! Is anybody in there?
verkligen! vad gör folk på en lördagkväll?
Gammal 2007-10-21, 00:02   #108110
Foz
3

Fozs avatar

Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.Foz är för bra för att vara sann.

iprenmannen - vem vann? Du?
Exodus - hohooo! Jag håller på att skriva till Kina. Hä ä svårt.
Foz is offline   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:01.

mer eller mindre i alla fall...

Drivs med: vBulletin Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Default Style ported by: Pratbyrån © 2005-2007