Pratbyrån.se

Gå tillbaka   Pratbyrån.se Klassiker Av plankan
Registrera FAQ Medlemslista Dagens inlägg Sök   Markera forum som lästa

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-02-10, 13:06   #97601
William
Järnas Allfixare

Williams avatar

William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.William har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Säger att det egentligen är för fint väder för att vara inne, men jag har ju varit iväg två gånger till samhället idag och har fortfarande lite bekymmer med snön och solreflexerna även med solglasögon.
William is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-10, 13:17   #97602
skorpan
Totalpratare

skorpans avatar

skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.

Jag såg två poliser idag med vovve som hade hundkolv. Det är inte ofta de visar sig gåe'ende på sta'n. Antaglgen letade de efter någon brottsling. Vovven såg skräckinjagande ut.
skorpan is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-10, 13:18   #97603
Pelle Sanslös
Pontonförnicklare

Pelle Sanslöss avatar

Pelle Sanslös har slagit av sin Kharma

Citat:
Ursprungligen skrivet av skorpan Visa inlägg
Jag såg två poliser idag med vovve som hade hundkolv. Det är inte ofta de visar sig gåe'ende på sta'n. Antaglgen letade de efter någon brottsling. Vovven såg skräckinjagande ut.
Hundkolv?
Pelle Sanslös is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-10, 13:32   #97604
skorpan
Totalpratare

skorpans avatar

skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.skorpan är för bra för att vara sann.

Citat:
Ursprungligen skrivet av Pelle Sanslös Visa inlägg
Hundkolv?
ja vad heter det nu då??
munkolv??
Gammal 2007-02-10, 13:34   #97605
Pelle Sanslös
Pontonförnicklare

Pelle Sanslöss avatar

Citat:
Ursprungligen skrivet av skorpan Visa inlägg
ja vad heter det nu då??
munkolv??
Möjligen munkorg.
Gammal 2007-02-10, 13:38   #97606
skorpan
Totalpratare

skorpans avatar

Ja,munkorg heter det ju, var fick jag kolv ifrån

http://www.friendlyscripts.com/dogse...po/default.asp

Senast redigerad av skorpan den 2007-02-10 klockan 13:42.
Gammal 2007-02-10, 13:56   #97607
skorpan
Totalpratare

skorpans avatar

Jag tittade nog mer på pistolkolven än vovven.
Gammal 2007-02-10, 14:25   #97608
Magnus Krantz
Klättermus

Magnus Krantzs avatar

Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Magnus Krantz har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Var och köpte en till grillad kyckling, tyckte det blev för lite kyckling i salladen i förhållande till grönsaker. Köpte baugett också, och vitlöksdressing.
Nu ska jag luncha och se en film.
Magnus Krantz is offline   Svara med citat
Gammal 2007-02-10, 14:56   #97609
Pelle Sanslös
Pontonförnicklare

Pelle Sanslöss avatar

Citat:
Ursprungligen skrivet av Evaelisabet Visa inlägg
Tyvärr lite för långt att åka från Stockholm, annars är sånt jättekul, tycker jag.
Stockholmare vill aldrig åka nånstans, bara gå hemma och hänga med röven. Det är bara vi bonnjävlar som rör på oss.
Gammal 2007-02-10, 15:21   #97610
Evaelisabet
Totalpratare

Evaelisabets avatar

Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.Evaelisabet har totalt missuppfattat poängen med Kharmasystemet.

Citat:
Ursprungligen skrivet av Pelle Sanslös Visa inlägg
Stockholmare vill aldrig åka nånstans, bara gå hemma och hänga med röven. Det är bara vi bonnjävlar som rör på oss.
Det är för att det inte finns så mycket att göra på vischan utom att andas frisk luft och ta stärkande promenader och dricka hembränt och köra rattfull. I Ståkhålm finns allt, utom möjligen då en trevlig fotomässa och jag var på en sån i Nacka i vintras.
Evaelisabet is offline   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:50.

mer eller mindre i alla fall...

Drivs med: vBulletin Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Default Style ported by: Pratbyrån © 2005-2007